اجتماعی

فرماندار قشم: کارمندان بازوان قدرتمند دولت هستند

فرماندار قشم گفت: کارمندان به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه از نقش اساسی و مهمی در پیشرفت اهداف متعالی کشور برخوردارند و سرمایه های ارزشمند و بازوان قدرتمند دولت هستند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمد محمدحسینی روز شنبه همزمان با روز کارمند اظهار کرد: چهارم شهریور ماه، سومین روز از هفته دولت احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و فرصتی برای تجلیل از یک تفکر انقلابی است که در شهیدان والامقام رجایی و باهنر تجلی یافت، بزرگ مردانی که در عین ساده زیستی با خدمت گذاری صادقانه و بی ادعا فرهنگ مردم دوستی را به عنوان الگویی برای دولتمردان در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

وی ادامه داد: کارمندان و کارکنان دولت با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر که تجلی راستین خدمتگزاری مردم بودند، روحیه امید، تلاش و نشاط را در جامعه ترویج و در این مسیر صادقانه حرکت می کنند.

فرماندار قشم توضیح داد: این اسوه های صبر و شکیبایی با وجود برخی نارسایی ها، با صبوری، دور اندیشی، همت و استفاده از ظرفیت ها تلاش می کنند تا کار آفرینی و پویایی را در جامعه ایجاد کنند.

محمدحسینی با بیان اینکه صلاحیت، خبرگی، کفایت، دل سوزی و همت بالای کارمندان بر هیچ کس پوشیده نیست، اضافه کرد: ۲ ویژگی اساسی کارمندان ارزشمند و خدمت رسان به مردم تخصص و تعهد است که باید آنها را در خود پرورش دهند.

وی گفت: اینجانب این روز را به تمامی کارمندان عزیز تبریک عرض می کنم و ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای آنان، امیدوارم تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی، مسئولیت های قانونی در راستای حفظ حقوق مردم، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری، عدالت، صداقت، امانت داری، راز داری و خدمت به مردم را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار دهند تا با یاری خداوند متعال در راستای این وظایف خطیر، همواره موفق و موید باشند.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

هر ساله چهارم شهریور «روز کارمند» همزمان با هفته دولت برگزار می شود تا بهانه ای باشد برای توجه بیش از پیش به این قشر فعال و خستگی ناپذیر که تمامی تلاش خود را در مسیر دستیابی به آرمان های والای نظام کشور به کار می گیرند و می کوشند با الگو گرفتن از شهیدان محمدعلی رجایی و محمد جواد باهنر در ارایه هرچه بهتر و بیشتر خدمت به جامعه ایفای نقش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا