فرهنگی

“ماهی‌ها هرگز نمی‌میرند” با تخفیف ۴۰ درصدی روی صحنه رفت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: نمایش کمدی “ماهی‌ها هرگز نمی‌میرند” با ۴۰ درصد تخفیف در بهای بلیت هر شب ساعت ۲۰ در تالار آیینه این اداره به روی صحنه می رود.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از ایرنا، صالحه ایرانمنش اظهار داشت: این اثر هنری که توسط یکی از بهترین گروه های نمایشی و فعال جزیره قشم، گروه سمبوک تولید شده است با نگاهی طنز به روایت زندگی ماهی‌هایی می پردازد که زیست بوم آنان توسط انسانها از بین می رود.

وی ادامه داد: نمایش کمدی “ماهی‌ها هرگز نمی‌میرند” به نویسندگی جعفر قاسمی و کارگردانی ابوذر رحیمی شهواری در تالار آیینه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم اجرا می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم توضیح داد: سارا نظیریان (دختر ماهی گاریز)، علیرضا احدی (ماهی گاریز)، حسین بازماندگان (ماهی هوور)، مهدی خادمی (ماهی موش دندان)، علی زارعی (جاسم) محمد حسین واحدی (خرچنگ) و طاها حکمیان (مش کنار) از بازیگران نمایش کمدی “ماهی‌ها هرگز نمی‌میرند” هستند و معراج فریدونی نیز (صدا بردار) این نمایش است.

ایرانمنش اضافه کرد: نمایش کمدی “ماهی‌ها هرگز نمی‌میرند” تا ۳۰ آبان با تخفیف ۴۰درصدی بلیت پذیرای دوست داران هنر ششم است.

وی گفت: این نمایش به سفارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت شهرداری، شورای اسلامی شهر و سازمان منطقه آزاد قشم توسط گروه هنری سمبوک تولید شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا