آخرین خبرهااجتماعی

۴۰ واحد صنفی در قشم پلمب شد

فرماندار شهرستان قشم گفت: ۴۰ باب واحد صنفی در شهرستان قشم به دلیل رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، علیرضا نصری افزود: از ابتدای آذر تاکنون در طرح بازرسی مستمر شهرستان قشم، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و اداری توسط محافظان سلامت بازدید و نظارت شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد یکهزار و ۹۳۰ بازدید از واحدهای تجاری، بازرگانی و خدمات و ۵۷۰ بازدید از دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی و مسجدهایی این شهرستان صورت گرفت.

فرماندار قشم تصریح کرد: در این مدت برای ۵۳ واحد صنفی اخطار ۴۸ ساعته کتبی صادر و چهار مراسم عروسی نیز لغو شد.

وی افزود: بازرسی‌ها با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج، شهرداری و دهیاری‌ها، نیروی انتظامی، اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، هلال احمر و تعزیرات در سطح شهرستان قشم همچنان انجام می‌شود.

نصری ادامه داد: تمام اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی محدودیت‌های ابلاغی را رعایت کرده‌اند و این آمار در واحدهای صنفی حدود ۹۵ درصد است.

وی افزود: اعمال محدودیت تردد در ورودی شهرهای جزیره قشم به طور کامل انجام شده است و در مبادی ورودی سه‌گانه شهرستان شامل اسکله‌ شهید ذاکری، بندر لافت و فرودگاه از ورود افراد مشکوک به بیماری جلوگیری می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا