آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

تولید بیش از ۱۷۵۰ ماسک در روز توسط مواکب قشم

مواکب قشم در راستای مقابله با ویروس کرونا با راه اندازی خودجوش کارگاه‌های تولید ماسک، روزانه یکهزار و ۷۵۰ ماسک تولید می کنند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، مسوول هیأت رزمندگان اسلام قشم با بیان این مطلب افزود: موکب انصارالمهدی(عج) به همراه گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و ناحیه مقاومت بسیج قشم روزانه یکهزار و ۵۰۰ ماسک تولید می‌کنند.
محمد صادقی ادامه داد: گندزدایی معابر، توزیع بسته‌های حمایتی و حمایت از اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا، دیگر اقدامات گروه‌های جهادی قشم است.
وی ادامه داد: تمامی مراحل تولید ماسک اعم از برش، دوخت، استریل و بسته بندی در همین کارگاه انجام می‌شود.
مسوول هیات رزمندگان اسلام قشم از اشتغال داوطلبانه ۲۸ بانوی قشمی در این کارگاه خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با کمک خیران و مسوولان قشم برای تهیه مواد اولیه، خدمت‌رسانی بیشتری به شهروندان صورت بگیرد.
وی افزود : ۱۲ نفر از بانوان قشمی در راستای مقابله با ویروس کرونا به صورت داوطلبانه در کارگاه تولید ماسک مشغول به کار هستند.
صادقی خاطرنشان کرد: در کارگاه گروه جهادی محبان الزهرا(س) قشم نیز روزانه ۲۵۰ ماسک تولید و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت، در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا