دسته‌بندی نشده

عقد تفاهم استقرار اورژانس در بنادر لافت و پل به ایستگاه آخر رسید

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم از انجام مراحل پایانی جهت عقد تفاهم نامه استقرار واحدهای فوریت های پزشکی (اورژانس) در بنادر لافت و پل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، هادی نعیمیان در جلسه هماهنگی استقرار اورژانس در بنادر لافت و پل اظهار داشت: از مدت‌ها قبل مذاکراتی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم جهت استقرار دو واحد از نیروهای امدادی فوریت‌های پزشکی(اورژانس) در محدوده بنادر لافت و پل انجام شده و در آینده نزدیک شاهد استقرار دو واحد از این نیروها در نقاط مذکور خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم موظف به تامین مکان و امکانات لازم برای استقرار اورژانس بوده و شبکه بهداشت و درمان و اورژانس شهرستان نیز متقابلا موظف به تامین خدمات اورژانسی برای مسافرین و افراد حاضر در در این بنادر است.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته فضای مورد نظر جهت استقرار نیروهای امدادی در بنادر لافت و پل آماده شده و همچنین تجهیزات مورد نیاز تامین گردیده و پس از تامین نیروهای امدادی متخصص و آموزش دیده مورد نیاز توسط شبکه بهداشت و درمان، شاهد استقرار اورژانس در این بنادر خواهیم بود.

نعیمیان ادامه داد: با توجه به آمار بالای تردد افراد و وسایط نقلیه در بنادر لافت و پل وجود پایگاه اورژانس در این نقاط بسیار ضروری به نظر می‌رسد و ما دنبال این هستیم واحدهای فوریت‌های پزشکی هرچه سریعتر مستقر شود.

به گزارش فارس، جلسه هماهنگی استقرار اورژانس در بنادر لافت و پل با حضور هادی نعیمیان مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم، افشین شیری مدیر بنادر لافت و پل منطقه آزاد قشم، حمیدرضا بهزادی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم و بیگ جانی معاون اداری مالی این شبکه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا