دسته‌بندی نشده

بانک اطلاعات ستاد بحران قشم ایجاد شود

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان قشم خواستار ایجاد بانک اطلاعات ویژه ستاد بحران با هدف ارائه بهتر خدمات در مواقع اضطراری شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم، علیرضا نصری در نشست ستاد بحران این شهرستان که در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: جمع‌آوری اطلاعات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دولتی و بخش خصوصی در قالب بانک اطلاعات، نقش مهمی در ارتقاء خدمات در دوران بحران خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بخش دولتی اعم از فرمانداری و سازمان منطقه آزاد قشم مشخص است، افزود: در هنگامه بحران همانند حوادث آتش‌سوزی‌ و سیل می‌توان از ظرفیت‌ موجود بخش خصوصی در شرکت‌های عظیم صنعتی هم با هدف کاهش خسارات‌ها استفاده کرد.

به گفته رئیس ستاد بحران شهرستان قشم، بخش خصوصی شهرستان همیشه در مواقع بحران در کنار مسئولان دولتی به عنوان متولیان مقابله با بحران‌ها نقش آفرینی کرده‌اند.

وی خواستار برگزاری دوره‌های آموزش مقابله به بحران‌ها برای دهیاران و مردم روستاهای شهرستان قشم شد و ادامه داد: در بانک اطلاعاتی ستاد بحران باید مشخص شود در هر روستا چند نفر توانایی مقابله با بحران‌ها را دارند و چه امکاناتی در روستا و یا نزدیک‌ترین مکان به هر روستا وجود دارد.

فرماندار قشم از خدمات گسترده سال گذشته سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه رفع موانع مربوط به خسارات ناشی از سیل در روستای طولا و بافت قدیم شهر قشم تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با اقدامات انجام شده امسال مشکلی در دوران بارش باران نداشته باشیم.

وی همچنین از اقدامات شهرداری قشم برای آسفالت و جدول گذاری خانه‌های طرح مهر شهر قشم که مشکلات زیادی برای ساکنان آن به همراه داشت هم تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا