آخرین خبرهااخبار مهم

۴۰ خدمت با اپلیکیشن برق من در قشم ارایه می‌شود

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان قشم گفت: استفاده از اپلیکیشن « برق من» ۴۰ خدمت این اداره را غیرحضوری انجام می‌دهد و مشترکان را از مراجعه حضوری بی نیاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، سلمان درسخوان  افزود: دریافت و پرداخت قبض برق، ثبت خاموشی، خود اظهاری قرائت کنتور برق، درخواست انشعاب، روشنایی معابر و اطلاعات برق امید از خدماتی است که با این برنامه در اختیار مشترکان قرار دارد.

وی با اشاره به امکان نصب این برنامه در همه گوشی‌های هوشمند، ادامه داد: تغییر نام، تغییر مکان داخلی انشعاب، رفع خطر از تاسیسات، رفع جریمه، رفع مشکل ولتاژ شبکه، ثبت خسارت و سرقت، مکاتبه با اداره برق و استعلام آنلاین از سایر امکانات غیرحضوری این برنامه به شمار می‌رود.

مدیر توزیع نیروی برق قشم تصریح کرد: نصب این برنامه به منظور دسترسی آسان و تسریع در خدمت رسانی، باعث همراهی در قطع چرخه شیوع بیماری کووید-۱۹ می‌شود.

وی افزود: در قسمت برق امید این برنامه، مشترکان قشمی می‌توانند با کنترل و مدیریت مصرف مازاد انرژی، در ازای کاهش مصرف برق اشتراک منازل مسکونی خود، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

درسخوان خاطرنشان‌کرد: امید است با استقبال شهروندان از پویش برق امید، ضمن بهره‌مندی مشترکان از مزایای پیش‌بینی شده، شاهد افزایش هرچه بیشتر بهره‌وری انرژی و جلوگیری از هدررفت منابع ملی و زیست‌محیطی در جزیره قشم باشیم.

وی افزود: در طرح برق امید، مشترکان کم‌مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی در قبض برق بهره‌مند می‌شوند و مشترکان پرمصرف نیز با اصلاح مصرف از عنوان پرمصرف دور شده و به خوش‌مصرف‌ها می‌پیوندند.

مشکلی برای تامین برق قشم وجود ندارد

مدیر برق شهرستان قشم تصریح کرد: با توجه به افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی قشم، به دلیل مسافت کمتر انتقال برق و بهتر شدن پروفیل ولتاژ، کیفیت برق مشترکان افزایش می‌یابد و با تولید بیش از نیاز، جزیره با خاموشی خداحافظی می‌کند.

 وی افزود: تعداد مشترکان برق شهرستان به ۸۰  هزار افزایش یافته است که بیش از ۶۰ درصد آن مشترکان خانگی هستند.

درسخوان تصریح کرد: حدود ۱۹ درصد از مشترکان برق قشم را بخش تجاری، ۱۵ درصد بخش عمومی ، یک‌ درصد بخش کشاورزی و ۵ درصد نیز سایر بخش‌ها تشکیل می‌دهد.

شهرستان قشم با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت متشکل از جزایر قشم، هنگام و لارک به عنوان یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان در جنوب ایران واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا