آخرین خبرهااجتماعی

طرح “هر شهروند، یک بازرس” در راستای مبارزه با بیماری کرونا در جزیره قشم اجرا می‌شود + فیلم

شهردار قشم از ضدعفونی شبانه‌روزی محلات و بازار با هدف کمک به سلامت جامعه خبر داد و گفت: با ارائه طرح "هر شهروند، یک بازرس" عملکرد بازار را می‌توان به نحو شایسته کنترل کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم درقشم ، سید مسعود آل‎عبایی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا از طریق فضای مجازی و نصب هشدارهای بهداشتی بر روی بیلبردها و بنر اطلاع‌رسانی شده است اظهار داشت: ضدعفونی محلات و بازار قدیم شهر قشم را به‌صورت هر شب از سوی نیروی انسانی و ماشین‌آلات ویژه شهرداری با هدف کمک به سلامت جامعه انجام می‌دهیم. 

وی افزود: بازرسان شهرداری با هدف رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونای شهرستان عملکرد و نحوه ارائه خدمات صنوف را با جدیت رصد می‌کنند، اضافه کرد: ضدعفونی مدارس شهر قشم با هماهنگی اداره آموزش و پرورش هم از دیگر اقدامات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا با هدف ارتقای سلامت  آینده‌سازان کشور است.

شهردار قشم خاطرنشان کرد: در بخش حمایت از کسبه بازار قدیم هم شهرداری با بخشیدن دو ماه اجاره مغازه‌های خود در محدوده بازار قدیم، اجاره امسال را همانند سال گذشته برای کسبه منظور کرد.

آل‎عبایی با ارائه طرح “هر شهروند، یک بازرس” در نظر داریم با مشارکت‌ مردم، عملکرد بازار را به نحو شایسته کنترل کنیم و معتقدیم زمانی که مردم پای کار باشند، خروجی سیاست‌گذاری‌ها بهتر و دقیق‌تر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا