آخرین خبرهااجتماعیگزارش

۴۰ واحد صنفی و اداری در درگهانِ قشم پلمب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: ۳۶ باب واحد صنفی و چهار واحد اداری از جمله ۲ بانک در شهر درگهان این شهرستان به دلیل رعایت نشدن دستورالعملهای بهداشتی در پیشگیری از ویروس کرونا پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، حمیدرضا بهزادی افزود: تا کنون در طرح تشدید بازرسی در شهر درگهان و روستاهای این شهر، ۷۶۱ واحد صنفی و اداری توسط محافظان سلامت بازدید و نظارت شده است.

وی ادامه داد:  همچنین تا کنون برای ۲۲۲ واحد صنفی اخطار ۴۸ ساعته کتبی صادر و چهار واحد نیز به دادگاه معرفی شد.

مدیر شبکه بهداشت قشم تصریح کرد: حفظ سلامت مردم در پیشگیری از ویروس کرونا دغدغه اصلی شبکه بهداشت و درمان است که در همین راستا نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی انجام شد.

وی افزود:  این امر با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ، فرمانداری، اداره اصناف و اداره صنعت و معدن در قالب طرح تشدید بازرسی به اجرا درآمد.

بهزادی با اشاره به اهمیت ارتقای آگاهی مردم از پیامدهای رعایت نشدن موازین بهداشتی، ادامه داد: با تلاش و همدلی مهندسان بهداشت محیط، به یکهزار و ۱۰۶ نفر از متصدیان واهدهای مختلف آموزش‌های لازم ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰۰ کیلو گرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاقد مجوز قانونی نیز از واحدها صنفی جمع‌آوری و نابود شد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا