آخرین خبرهااخبار مهم

تست کرونا در قشم رایگان و بدون محدودیت انجام می‌شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم از انجام رایگان و بدون محدودیت تست ابتلا به کرونا در هفت مرکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، دکتر حمیدرضا بهزادی در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای این شهرستان اظهار داشت: مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی یکی از مهمترین عوامل مرگ کرونایی است.

وی افزود: انجام به موقع تست ابتلا به کووید-۱۹ می‌تواند علاوه بر تسهیل مسیر نجات و بازگشت فرد به چرخه زندگی از ابتلای سایر اطرافیان وی به ویروس نیز جلوگیری کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: مردم نباید تست دادن را ننگ بدانند چرا که انجام به موقع تست می‌تواند جان آن‌ها را نجات دهد.

بهزادی ادامه داد: در هیمن راستا انظار است اصحاب رسانه، سمن‌ها، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تبیین اهمیت تست دادن و فرهنگ‌سازی در جامعه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هیچ محدودیتی در انجام تست کرونا در شهرستان قشم وجود ندارد و تمامی افراد جامعه می‌توانند با مراجعه به هر یک از هفت مرکز بهداشتی مستقر در سراسر جزیره قشم به صورت رایگان تست بدهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: مرکز درمانی شهر قشم همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۱۸ لغایت ۲۲ به صورت رایگان از افراد مراجعه کننده تست کویید-۱۹ می‌گرد.

بهزادی بیان کرد: همچنین مراکز روستایی در ۲ شیفت کاری از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به صورت رایگان آماده انجام تست کرونا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا