آخرین خبرهااجتماعیسیاسی

بیانیه مدرسه دینی اهل سنت قشم در پی اهانت به ساحت رسول الله(ص)

مدرسه علوم دینی صالحیه اهل سنت رمکان جزیره قشم با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس خاتم الانبیا(ص) و به آتش کشیدن کلام الله مجید را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس ، مدرسه علوم دینی صالحیه اهل سنت رمکان جزیره قشم با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس خاتم الانبیا(ص) و به آتش کشیدن کلام الله مجید را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: «یرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

بار دیگر شیطان صفتان و مخالفین دین مبین اسلام  با اقدام ناشایست و قبیح ( نشرکاریکاتوری موهن) به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر اعظم اسلام(صلی الله علیه و اله) آن رحمة للعالمین را توهین کردند. و قلوب همه مسلمان جهان و موحدان را جریحه‌دار نمودند، اعلام می‌داریم هیچ گاه در برابر توهین به مقدسات خود ساکت و بی‌تفاوت نبوده و به هر روشی که در اختیار داریم در مسیر برملا ساختن اهداف شومشان خواهیم کوشید.

این ظالمان در سال‌های اخیر به، به راه نداختن فتنه‌هایی چون داعش و طالبان و… سعی داشتند تا چهره‌ای خشونت بار از اسلام را به نمایش بگذارند لیکن دستان در خون آغشته و پلیدشان این بار به گونه‌ای دیگر رخ نمایان کرد.  

کاریکاتور موهن علیه پیامبر اعظم (صلی الله علیه واله وسلم) نه تنها قلب مسلمانان عالم، بلکه قلوب تمامی با خردان و اندیشمندان جهان را عمیقاً متألم و اندوهگین ساخته است.  

در کدام و در کجای تاریخ و نیز در کتب مقدس چنین رفتاری ستوده و یا توصیه شده است که توهین به ادیان و پیامبران آنان، نشانه آزادی است.

این جریان شیطانی در کدام تفکرات انسانی و حتی اندیشه دیگران هجمه، و کشیدن کاریکاتور موهن، نشانه پیشرفت و آزادی بیان است؟  

کسانی که این اقدام جسورانه و گستاخانه به شخصیت بی‌نظیر عالم بشریت را نشانه گرفته‌اند، باید بدانند که توهین به پیامبر مهربانی، حضرت رسول گرامی (صلی الله علیه و اله) نه تنها توهین به دین مبین اسلام؛ بلکه توهین به ادیان دیگر، تمامی پیامبران و ادیان الهی است. ضمن ابراز تاسف و تألم از این حرکت شرم‌آور و دین ستیز اعلام همبستگی و ایستادگی و اتحاد مسلمانان جهان علیه کفر جهانی با هوشیاری و بیداری و روحیه استکبار ستیزی با عزمی راسخ و تلاشی مضاعف در جهت محقق شدن وعده الهی که همانا نابودی ظلم است خواهانم.

احمد امین صالحی؛ رئیس مدرسه دینی صالحیه رمکان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا