آخرین خبرهاورزشی مسئول تعلیم و تربیت سپاه قشم:

پایگاه‌های بسیج بازوان توانمند مساجد هستند

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال جام شهدا با بیان این مطلب گفت: تمامی اقدامات پایگاه‌های بسیج بویژه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب طرح اعتلای بسیج با محوریت مساجد در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، حجت الاسلام والمسلمین علی پورسالار شامگاه دوشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال جام شهدا ویژه بسیجیان پایگاه امام حسین علیه السلام شهر قشم اظهار کرد: مصون‌سازی نسل جوان در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن از جمله مهمترین اهداف بسیج در غنی‌سازی اوقات فراغت می باشد.

پورسالار با بیان اینکه کلاس‌های اوقات فراغت بسیج قشم متشکل از برنامه‌های قرآنی، ورزشی، تفریحی، تربیتی، معرفتی و صنایع دستی است، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ پایگاه خواهر و برادر در سطح شهرستان تحت پوشش این برنامه‌ها قرار دارند.

 

* اخلاق‌مداری و قانون‌گرایی دو خصیصه مهم بسیجیان

 

در ادامه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) قشم با تاکید بر لزوم اخلاق‌مداری در برنامه‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: بسیجیان باید در تمامی عرصه‌ها بویژه رعایت اخلاق اسلامی سرآمد و الگوی جامعه باشند.

مجید رنجبری قانون‌گرایی را از دیگر ویژگی‌های فرد بسیجی برشمرد و افزود: فرماندهان پایگاه‌ها با روشنگری و تاکید بیش از پیش مباحث بیمه‌ای را پیگیری نمایند تا هیچکدام از بیسجیان بدون بیمه ورزشی وارد زمین بازی نشود.

گفتنی است رقابت‌های جام شهدا با شرکت شش تیم در رده سنی نوجوانان از ابتدای مردادماه آغاز و تا نیمه این ماه ادامه خواهد خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا