اجتماعیایرانورزشی

ووشوکاران قشمی افتخار آفریدند

17 ووشوکار قشمی به رقابت های جام بسیج کشور راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، در رقابت هاى خواءچوان ووشو(آقایان) انتخابی استان هرمزگان برای اعزام به مسابقات قهرمانى بسیج کشور، ووشوکاران شهرستان قشم با ۳۷ شرکت کننده موفق به کسب ۱۷مدال شدند.

تیم ووشو شهرستان قشم در بخش انفرادی این رقابت ها که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد سه مدال طلا، پنج مدال نقره و نه مدال برنز از آن خود کرد که از این بین ۱۲ ورزشکار در رده نونهالان، پنج  نفر در رده نوجوانان و یک ووشوکار در رده جوانان به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در رده نونهالان در وزن ١۶- کیلو “ماعز خان قشمى” موفق به کسب مقام اولی و “عُمیر دریانورد”  مقام دوم را از آن خود کرد. همچنین در وزن ۲۰- کیلوگرم “بنیامین دریان” به مقام دوم نائل شد و در وزن ٢٢- کیلو “عرفان زارعى”  توانست مقام سوم را کسب کند.

همچنین “ناصح دریام” نونهالی بود که با شرکت در وزن ٢۴- کیلو به مقام سوم دست یافت. نفر اول وزن ٢٨- کیلو، “عبدالرحمن دریانورد” بود و “نوید راه نما” و “عبدالله خطیب رمچاهى” توانستند در همین وزن مشترکا به مقام سومی دست یابند.

نونهالان ووشوکار قشمی در وزن ٣٠- کیلو با شرکت ” طاها متاجى” به عنوان دوم و توسط”جمشید عثمانى” عنوان سومی را به خود اختصاص دادند. ” محمدامین خان قشمى” نیز توانست در وزن ٣٣- کیلو عنوان سوم را از آن خود کند.

نوجوانان ووشوکار شهرستان قشم نیز با شرکت در وزن های ۴٢- کیلو توسط” حسین دریانورد” به مقام سوم و در وزن ۴۵- کیلو  با شرکت ” على پغار” به مقامی مشابه دست یافتند.

در همین رده سنی، “مهدى فتحى” در مقام دومی وزن ۶٠- و ” محمد دریانورد” نیز در مقامی مشابه در وزن ۵٢- قرار گرفتند. مدال طلای رده سنی نوجوانان این مسابقات در وزن ٧٠+ کیلو نیز به ووشوکار شایسته این تیم، ” نجیب راشدى” رسید.

تیم ووشو شهرستان قشم در رده سنی جوانان توانست مدال برنز وزن ۵۶- کیلو را توسط ” مهدى ربیعى” کسب کند.

سیما اشگرف، عضو هیات رییسه و کمیته مربیان  تیم ووشو شهرستان  قشم به عنوان عضو هیات ژوری به همراه یک داور در این مسابقات حضور داشتند.

رقابت هاى خواءچوان ووشو(آقایان) انتخابی استان هرمزگان در چهار رده سنى با حضور ١٠٣ سانداکار از تیم هاى باشگاه انصار، مدال آوران بندرعباس، قشم، بندرلنگه، درگهان، شهداى بیکاه رودان، سیریک، هفت تیر بندرعباس و بى شائولین چوان در سالن اختصاصى”خانه ووشو بندرعباس” برگزار شد. باشگاه انصار با کسب ٨ مدال طلا در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و تیم مدال آوران بندرعباس با ۵ طلا و شهداى بیکاه رودان با کسب ۴ طلا به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت هاى قهرمانى ووشو بسیج کشور قرار است اواسط مرداد ماه سال جارى به میزبانى مشهد مقدس برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا