آخرین خبرهااجتماعی امام جمعه قشم:

هوشمندی نیروی انتظامی خنثی کننده دسیسه‌های دشمن است

امام جمعه شهرستان قشم نیروی انتظامی را مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: هوشمندی این نیرو خنثی کننده دسیسه‌های دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارَم روز شنبه در دیدار فرماندهی، معاونین و روسای کارگروه‌های تخصصی نیروی انتظامی شهرستان قشم با وی، فعالیت این نیرو در حوزه‌های نظامی، انتظامی و فرهنگی را شایسته تقدیر دانست.

تارم با بیان اینکه اهمیت نیروی انتظامی در دو بُعد کمی و کیفی قابل بررسی است، تصریح کرد: شرح وظایف گسترده در بُعد کمی و تامین نظم و امنیت، تبیین‌گر جایگاه این ارگان از منظر کیفی است.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: امنیت از نعمت‌های بزرگ الهی است و خداوند متعال در قرآن کریم، خود را ایجاد کننده آن توصیف می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین تارم، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان و ابراز کرد: ایمان به خدا، ولایتمداری، بصیرت، اقدام به هنگام و اخلاقمداری از جمله مهمترین ویژگی‌ نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی ایران اسلامی است.

تارم با گرامیداشت یاد شهدای ناجا، اظهار کرد: هوشمندی نیروی انتظامی در خنثی‌سازی بحران‌ها و فتنه‌ها، موجب شد این نیرو شهدایی تقدیم کشور کند اما بهانه‌ای برای تخریب نظام و انقلاب به دست دشمنان ندهد.

وی خاطرنشان کرد: تقویت ارتباط مردمی و جلب مشارکت آنان در انجام رسالت نیروی انتظامی بسیار راهگشا خواهد بود.

در ادامه، سرهنگ حسین الهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم با ارائه گزارش عملکرد این ارگان، گفت: فرهنگ‌سازی و همکاری مردم با پلیس از مهمترین مولفه‌ها در پیشگیری از وقوع جرائم است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در قشم برای برقراری امنیت مطلوب، خدمات‌رسانی شبانه‌روزی و حضور میدانی را در دستورکار قرار داده است، تصریح کرد: بواسطه گردشگر پذیر بودن جزیره قشم، اهمیت انضباط اجتماعی و ترافیکی این شهرستان دوبرابر می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا