اجتماعیایرانورزشی

نشست هم اندیشی هیئت های کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان هرمزگان، برگزار شد

نشست هم اندیشی محمودرضا امیاری، مدیر کل اداره ورزش و جوانان هرمزگان با روسای هیئت های کوهنوردی و صعودهای ورزشی این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، در این نشست محمودرضا امیاری، ضمن اعلام حمایت خود از این هیئت ها، اظهار داشت: تشکل ها و با برپایی برنامه های طبیعت گردی، روحیه مشارکت، همکاری و دوستی را بین اعضا و به تبع آن، در جامعه تقویت می کنند.

وی با اشاره به سختی های این ورزش استقامتی افزود: شرکت و عضویت در این گروه های ورزشی، نه تنها موجب تقویت جسم و سلامت بدن می شود، بلکه قرارگیری در شرایط سخت با امکانات محدود، تحمل پذیری و استقامت را نیز آموزش داده، روحیه نوعدوستی را تقویت می نماید.

به گفته امیاری، هیئت های کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان نیاز به راهکارهایی برای درآمدزایی داشته و لازم است دامنه فعالیت های خود را گسترش دهند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان هرمزگان با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه هایی مانند کوهپیمایی همگانی گفت: استفاده از فضای پاک کوهستان و طبیعت گردی به صورت گروهی، به داشتن جامعه ای پرنشاط و سلامت کمک کرده و در معرفی جاذبه های گردشگری طبیعی استان بسیار تاثیرگذار است.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از پیشکسوتان و فعالین این گروه ورزشی مهیج، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، نشست هم اندیشی مدیر کل اداره ورزش و جوانان هرمزگان با روسای هیئت های کوهنوردی و صعودهای ورزشی این استان به منظور آشنایی با چالش های این ورزش و بررسی راهکارهای حمایتی، روز پنج شنبه ۲۰ دی ماه ۱۳۹۷ در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

هیئت های کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرهای بندرعباس، میناب، رودان، بندرلنگه، بندر کنگ، جاجی آباد، پارسیان، بستک و منطقه آزاد قشم از هیئت های فعال در جنوبی ترین استان کشور هستند که ظرفیت های ارزشمندی در حوزه کوهنوردی و طبیعت گردی از غرب تا شرق خود داشته و پذیرای ورزش دوستان و علاقمندان به طبیعت است.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا