فرهنگی

شب شعر و موسیقی خلیج فارس در جزیره جهانی قشم برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: ویژه برنامه شب شعر و موسیقی خلیج فارس با حضور هنرمندان بومی جزیره قشم و استان های هرمزگان و تهران به مناسبت روز ملی خلیج فارس در محل تالار آینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمد غفاری با بیان این مطلب، افزود: در این مراسم 17 نفر از شاعران جزیره قشم، 3 نفر شاعران استان هرمزگان و میلاد عرفان‌پور مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و چهره شناخته شده شعر کشور بخشی از سروده های خود را با موضوع خلیج فارس برای حاضران در جلسه خواندند.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این برنامه نیز استاد محمد منصور وزیری، از نوازندگان چیره دست استان هرمزگان و جزیره قشم به همراه فرج ناظری به ارائه برنامه موسیقی و عودنوازی پرداخت.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم؛ این برنامه فرهنگی با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم و همکاری انجمن شعر قشم برگزار شد و شاعران قشم در این شب شعر سروده های خود را اجرا کردند.

بنابر این گزارش، ویژه برنامه شب شعر و موسیقی خلیج فارس با حضور ادریس راموز، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و کوروش آموزگار، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم و با استقبال جمعی از هنرمندان و هنر دوستان جزیره جهانی قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا