آخرین خبرهااجتماعی

شروع پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه پیام نور قشم

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم از جذب دانشجو بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از نیمه دوم مردادماه۹۷ خبر داد.

مصطفی علی‌نقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم روز دوشنبه در گفتگو با پایگاه خبری ساحل قشم از جذب دانشجو بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور از نیمه دوم مردادماه۹۷ خبر داد و گفت: فرصت جدیدی برای تحصیل داوطلبان کارشناسی در دانشگاه پیام نور مهیا شده است.

علی‌نقی‌زاده مهلت ثبت نام را از ۱۵ مردادماه لغایت ۲۰ مردادماه ۹۷ عنوان و افزود: چه کسانی که در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند و چه کسانی که در این آزمون شرکت نکرده اند و یا غایب در جلسه آزمون بوده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  یا مراجعه حضوری به مرکز قشم نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام بدون آزمون اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی رتبه اول را در بین دانشگاه های کشور دارا می باشد و دغدغه های دانشجویان در این دانشگاه از لحاظ مالی به حداقل ممکن رسیده است.

رئیس دانشگاه پیام نور قشم تصریح کرد: انتخاب محل آزمون توسط دانشجو، امکان ادامه تحصیل همزمان در دو رشته، اعطای وام تحصیلی، سهولت در تغییر رشته و انتقال در قالب مهمان یا بصورت دائم به شهر دلخواه از جمله مزایای تحصیل در این دانشگاه می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا