آخرین خبرهااجتماعیسیاسی امام جمعه اهل سنت قشم:

رفع مشکل آب‌های سطحی نیازمند اقدامی اساسی است

امام جمعه اهل سنت قشم با انقاد شدید از آسفالت‌کاری غیر اصولی و عدم توجه به هشدارهای بازاریان گفت: بارندگی اخیر، زد و بندهای پشت پرده را فاش کرد و مسئولان باید از مردم عذر خواهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با  اشاره به بارندگی روز دوشنبه شهر قشم اظهار داشت: بارندگی اخیر، زد و بندهای پشت پرده پیمانکاران و ناظران در ترمیم چاله و کانال‌های حفر شده در شهر با آسفالت غیر اصولی را افشا کرد.

وی با انتقاد شدید از بی کیفیت بودن اقدامات پیمانکاران در حوزه خدمات شهری، تصریح کرد: چرا پروژه ها به افراد سودجو و فرصت طلب تحویل و پول بیت المال را به هدر می‌دهید؟! مسئولان مربوطه باید از مردم عذر خواهی کنند.

امام جمعه اهل سنت قشم تداوم مشکل بازارایان به هنگام بارندگی در سال‌های اخیر را تاسف‌بار خواند و افزود: باید به برخی از مسئولان لوح بی تدبیری اهدا کرد!، اگر تخصص ندارند باید کار را به نیروهای توانمند واگذار کنند نه افرادی که اطلاعی از شرایط شهر نداشته و حاضر به مشورت با افراد بومی هم نیستند.

شیخ خطیبی اضافه کرد: با توجه به تجربه بارندگی در سال‌های گذشته و هشدار کسبه‌ای که عوارض گمرکی و مالیات پرداخت می کنند، امسال نیز شاهد ادامه یافتن بی‌تدبیری ها بودیم! و ای کاش برخی از مسئولین برای شنیدن دردل‌های مردم سمعک می خریدند.

وی با بیان اینکه تا چه زمان باید مردم قشم تاوان زد و بند و بی‌تدبیری‌های مسئولان را بدهند، تاکید کرد: مسئولان برای رفع مشکل آب‌های سطحی بایست اقدامی اساسی و تصمیمی قاطع اتخاذ کنند تا در سال‌های آینده شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا