ایران وزیر کشور در قشم:

در جزایر دوازده گانه هرمزگان مشکل لاینحلی وجود ندارد

وزیر کشور در قشم گفت: در بازدیدهایم از جزایر دوازده گانه هرمزگان مشکل لاینحلی مشاهده نکردم.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در محل تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم ( تالار آینه ) اظهار کرد: در بازدیدهایم از جزایر دوازده گانه هرمزگان مشکل لاینحلی مشاهده نکردم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مشکلات جزایر در حوزه های زیرساختی، اقتصادی، اشتغال و امورات اداری و قانوی هستند، تصریح کرد: مشکلات اداری در شهرستان قشم بیشتر به چشم می خورد و در صورتی که قانون مشکل داشته باشد باید اصلاح شود.

وی تاکید کرد: در خصوص دوگانگی مدیریت در قشم تا انجام بررسی های لازم هیچگونه اظهار نظری نمیکنم.

وزیر کشور تجدید میثاق با امام، شهدا و مردم را فلسفه گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد و افزود: جشنهای دهه فجر فرصتی است برای مرور گذشته و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی.

رحمانی فضلی اضافه کرد: استقلال، آزادی و امنیت کشور پیش از انقلاب اسلامی ایران تنها در ظاهر وجود داشت و عمق آن وابستگی به اجانب بود.

وی با بیان اینکه قیام امام خمینی انقلابی فرهنگی بود، ادامه داد: امام راحل به مردم و اعتقادات آنان ایمان داشت و میدانست که اگر مسئله، ارزشهای اسلامی باشد، مردم تا سر حد جان کوتاه نخواهند آمد و قطعا پیروزی از آن مردم است.

وزیر کشور گفت: نقطه وصل و غایت که اعتلای بشری و رسیدن به نقطه ای است که کشور با الگوی حکومت دینی اداره شود؛ البته ریزش ها و رویش ها وجود دارد اما باید به غایت چشم دوخت.

 رحمانی فضلی با اشاره به دخالتهای نا به حق آمریکا در امور تمام کشورهای دنیا و عدم پاسخگویی به جامعه جهانی اظهار کرد: پاسخگویی ایران به یاری طلبی کشورهای منطقه، در جهت حفظ و تقویت صلح است و یقینا ایران اسلامی بیش از کشورهای اروپایی دلسوز مردم منطقه و مستضعفین جهان است.

وی بیان کرد: مدعیان حقوق بشر در هر کشوری که بخواهند و توان آن را داشته باشند، نفوذ و اختشاش می کنند.

وزیرکشور تاکید کرد: رهبری، سکان دار کشتی انقلاب در دریای طوفانی است و هر کس رهبری و جایگاه ایشان را تضعیف کند، هم گام با دشمن است.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور همزمان با ششمین روز ایام الله دهه فجر با هدف احصاء و ارائه راهکار برای حل مشکلات موجود در مسیر توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جزایر دوازده گانه هرمزگان وارد این استان شده است.
سردار تنکسیرى جانشین فرمانده نیروى دریاى سپاه پاسداران، سردار رضایى فرمانده مرزبانى کشور، معاونان اقتصادى و پارلمانى وزارت کشور، نمایندگان مجلس شوراى اسلامى و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از حاضرین در این مراسم هستند.

 

 

صادق کارگر

پایگاه خبری ساحل قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا