آخرین خبرهااجتماعیایران

درخشش منطقه آزاد قشم در جشنواره ستارگان

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم منتخب ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، در آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم موفق شد به کسب عنوان ستاره ملی روابط عمومی کشور نایل شود.
مهم ترین شاخص های انتخاب ستارگان روابط عمومی در این جشنواره شامل، درخشش در چند یا کل عملکرد روابط عمومی در طول یک سال، توجه به عنصر خالقیت و کسب دست کم۷۰ درصد امتیاز الزام براساس شاخص های مذکور می باشد.
مرتضی شیخ زاده، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان استاد مدعو با موضوع “روابط عمومی الکترونیک، روابط عمومی آینده” در این مراسم حضور داشت و به سخنرانی پرداخت.
وی با پرداختن به موضوع چالش های یک مدیر روابط عمومی، به تشریح چگونگی عکس العمل های بهینه در شرایط بحران پرداخت و گفت: داشتن اطلاعات به روز و احاطه به علوم ارتباطات، یکی از مهم ترین دلایل موفقیت یک مدیر در حوزه وابط عمومی هاست.
برگزاری دو کارگاه آموزشی با عناوین” گام ها و پیش فرض های برنامه ریزی ارتباطی” و “ساختار و اجزای یک برنامه ارتباطی راهبردی” و تجلیل از ۲۵ ستاره روابط عمومی ایران که در سال ۱۳۹۷ درخشش بیشتری داشته اند، از جمله برنامه های این جشنواره بود.
شایان ذکر است، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم در ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که با حضور جمع کثیری از مدیران ارشد حوزه روابط عمومی کشور و برخی مقامات بلندپایه دولتی به مناسبت نکوداشت روز ملی روابط عمومی چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در باشگاه وزارت کار تهران برگزار شد، به عنوان ستاره ملی روابط عمومی انتخاب شد.
همچنین روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم در زمان مدیریت مرتضی شیخ زاده موفق به کسب عنوان برتر جشنواره سرآمدان روابط عمومی ایران در دو سال پیاپی (۱۳۹۵ و ۱۳۹۶) شده است.
پایگاه خبری ساحل قشم، کسب عنوان روابط عمومی برتر کشور را به مدیریت و همکاران پرتلاش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم شادباش می گوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا