آخرین خبرهااقتصادی در روز ملی صنعت و معدن انجام شد؛

تجلیل از ۱۳ شرکت برتر منطقه آزاد قشم

در همایش روز ملی صنعت و معدن که با حضور معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، شهردار شهرستان قشم و صنعتگران برجسته جزیره در سالن همایش های مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، از ۱۳ شرکت برتر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به شاخص های انتخاب صنعتگران برتر بیان کرد: در این انتخاب، شاخص هایی از قبیل ایجاد اشتغال، صادرات، تحقیق و توسعه، انتقال تکنولوژی و همچنین درصد بهره وری مورد توجه بوده است.

در این مراسم  با اهدا تقدیرنامه و تندیس از ۶ شرکت به نام های “شرکت ذوب و احیای روی قشم”، ” شرکت پیشگام صنعت فراساحل قشم”، ” تعاونی شناورسازی مدکندالو قشم”، “شرکت زیست پالایشگاه ریز جلبک قشم”، “شرکت پیرامون سیستم قشم” و “شرکت مجستیک مارین شعبه قشم” تجلیل به عمل آمد.

همچنین پنج شرکت برتر به نام های “سوپر پایپ اینترنشنال”، “سیمان قشم”، “نفت فلات قاره”، “عمران سازه قشم” و “قهوه بلو استار قشم”  لوح تقدیر دریافت کردند.

در ادامه این مراسم از دو شرکت نوپا و جوان با فعالیت در زمینه های تک به نام های “ستاره شاخاب قشم” و “دریا تجارت صنعت” نیز با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است.اختصاص این روز فرصت مناسبی است که به مهم ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود چرا که این بخش به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و در آمد سرانه نقش بسزایی دارد.

پایگاه خبری ساحل قشم، روز صنعت و معدن را به همه کارآفرینان و صنعتگران کشور به خصوص فعالان این عرصه در جزیره زیبای قشم تبریک می گوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا