اجتماعیایران

برگزاری همایش بین‌المللی “۴ دهه رهبری انقلاب اسلامی” در دانشگاه آزاد قشم

همایش بین‌المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی در روزهای پنج شنبه و جمعه 25 و 26 بهمن ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و نمایندگانی از کشورهای عمان، اندونزی، مالزی و بحرین حضور داشتند.

غلامرضا خواجه‌سروی، دبیر علمی این همایش با اشاره به نقش رهبری در طول ۴۰ سال گذشته بیان داشت: هدف از برپایی این همایش دو روزه، بررسی تأسیس جایگاهی حقوقی و سیاسی با عنوان ولایت امر، امامت امت و نظام جمهوری اسلامی است که در بین نظام‌ها و ادبیات سیاسی جهان در طول ۴۰ سال گذشته، مغفول مانده است.

سراج‌الدین محبی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم نیز در این مراسم، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در چهار دهه انقلاب بوده است.

در این همایش، مهمانانی از کشورهای ترکیه، عراق، مالزی، اندونزی و بحرین برای سخنرانی حضور داشتند. ارسال ١١٠ مقاله به دبیرخانه این همایش و پذیرش ۲۰ مقاله از این بین از دستاوردهای دیگر برگزاری همایش بین‌المللی “۴ دهه رهبری انقلاب اسلامی” بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا