ایران فرماندار قشم:

بخش جدید حرا دارای قویترین ظرفیت گردشگری است

فرماندار شهرستان قشم گفت: موقعیت گردشگری، ژئو پارک و ژئو سایت ها، ظرفیت ویژه ای برای پیشرفت و رونق شغلی، رفاهی را پیش روی مردم بخش حرا قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، علیرضا نصری، روز پنجشنبه در آئین گشایش بخشداری بخش جدید حرا از توابع بخش مرکزی این شهرستان، افزود: همچنین، بزرگترین جنگل دریایی کشور، صنایع دستی ارزشمند، و بیشترین منبع گاز کشور بعد از عسلویه، بخش دیگر از ظرفیت های ممتاز این بخش تازه تاسیس می باشد.
او با اشاره به اینکه؛ دولت تدبیر و امید توسعه متوازن را در سراسر کشور دنبال می کند، ارتقاء دهستان های سلخ و دولاب به بخش را در جهت تسریع روند توسعه و آبادانی و تسهیل امور مردم، مهم و اثر بخش ارزیابی کرد.
فرماندار قشم، اظهار کرد: پیگیری مستقیم استاندار و حساسیت ایشان نسبت به تحول اثر بخش در زندگی روستائیان اگر با همت و همراهی مستمر اهالی همراه گردد، نتایج روشن و امید بخشی را شاهد خواهیم بود.
فرماندار شهرستان قشم اضافه کرد: بخش جدید حرا با ۲۶ روستا و ۲۴ هزار و پانصد نفر جمعیت از امروز رسما کار خود را آغاز کرد و روند استقرار ادارات و تامین زیر ساخت های توسعه ای در آن به سرعت، انجام می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا