آخرین خبرهااخبار بانوانورزشی

بانوان ووشوکار قشمی به تیم انتخابی استان راه یافتند

بانوان ووشوکار قشمی در رقابت های انتخابی استانی رده بزرگسالان بانوان توانستند با کسب مقام های برتر به تیم انتخابی استان هرمزگان راه یابند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، چهار بانوی ووشکار قشمی با حضور در بخش ساندای این رقابت ها که روز جمعه ششم مهرماه در شهر بندرعباس برگزار شد، توانستند با پیروزی بر حریفان خود به تیم انتخابی استان هرمزگان راه پیدا کنند.

در رقابت های انتخابی استانی بزرگسالان، فاطمه پرورده در وزن ۵۲- کیلوگرم و نازنین شجاعی در وزن ۶۵- کیلوگرم توانستند مقام اول این دور از مسابقات را از آن خود کنند.

همچنین هانیه محمودی در وزن ۷۵- کیلوگرم با کسب عنوان مقام اول و زهرا سیروس دخت نیز در وزن ۴۸- کیلوگرم با دستیابی به مقام سوم این وزن، به جمع منتخبین تیم ووشو بزرگسالان استان پیوستند.

منتخبین این دور از مسابقات با شرکت در اردوی استانی به مدت دو هفته به رقابت های انتخابی تیم ملی رده بزرگسالان بانوان که در آبان ماه سال جاری در شهر تبریز برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

یادآور می شود، هیأت ووشو جزیره قشم از سال ۱۳۹۶ درچهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در حال فعالیت است و تاکنون توانسته است در مسابقات استانی و کشوری مقام های حائز اهمیتی را از آن خود کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا