آخرین خبرهااجتماعیاقتصادیایران

اقدامات پیشگیرانه بهترین راه حل عبور از بحران هجوم ملخ ها در قشم است

فرماندار شهرستان قشم گفت: اقدامات پیشگیرانه و اجرای پیگیر عملیات ردیابی بهترین راه حل برای عبور از بحران هجوم مجدد ملخ ها به جزیره است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، علیرضا نصری در جلسه مدیریت بحران این شهرستان که روز سه شنبه ۲۸ خرداد ماه با موضوع  در مبارزه با  ملخ ها در سالن اجتماعات فرمانداری قشم برگزار شد، اظهار کرد: گذر ازنخستین دوره این بحران حاصل همفکری و تعامل خوب بین مسوولین و همچنین مردم جزیره بوده است.

وی با اشاره به هشدارهای سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در مورد آغاز موج دوم هجوم  ملخ‌ها به کشور گفت: از آنجا که موج جدید این هجوم به مراتب از مرحله نخست شدیدتر پیش بینی شده لازم است همه مسوولین از جمله ادارات شهرستان، سازمان منطقه آزاد قشم و مردم آماده همکاری و اقدامات پیشگیرانه باشند.

نصری ادامه داد: تشکیل گروه های سم پاشی، نیروهای انسانی و همچنین آمادگی پرسنل شبکه بهداشت کمک می کند تا با عکس العمل به موقع، همانند مرحله نخست هجوم ملخ ها، از این بحران نیز بدون هیچ خسارتی بگذریم.

فرماندار قشم ضمن قدردانی از همکاری مردم جزیره تاکید کرد: تداوم بازرسی ها و دیابی توسط مسوولین، دهیاران و همراهی مردم به کنترل شرایط بحران کمک می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا