ایران

افتخار آفرینی دانش آموزان قشمی در دومین مسابقات ۲۷ درجه استان

قائم مقام معاونت فرهنگي، اجتماعي وگردشگري سازمان منطقه آزاد قشم از کسب مقام نخست تا سوم مدارس جزیره در دومین دوره مسابقات ۲۷ درجه استان هرمزگان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، سید مهدی موسوی اجاق با اعلام این خبر بیان کرد: تیم رباتیک جنگنده مدرسه عرفان روستای هلر در مقطع متوسطه دوم، در این مسابقات رتبه نخست استانی را کسب کرد. این تیم سابقه کسب چند مقام استانی و همچنین مقام سوم کشوری در مسابقات نات کاپ شریف را نیز در کارنامه دارد.

 وی با اشاره به سایر شرکت کنندگان در این مسابقات ادامه داد: دانش آموزان مدرسه علم آوران در مقطع متوسطه اول نیز در بخش ساخت سازه های ماکارونی به مقام نخست دست یافتند.
موسوی اجاق افزود: در همین بخش، دختران مدرسه حضرت خدیجه(س) قشم به مقام دوم استانی رسیدند.
قائم مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تبریک به دانش آموزان برتر شرکت کننده در این مسابقات گفت: همچنین، تیم رباتیک فوتبالی مدرسه مصطفی خمینی روستای هلر توانست به مقام سوم در مسابقات ۲۷ درجه استان هرمزگان دست پیدا کند.
شایان ذکر است، تیم های دانش آموزی جزیره با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف کشف استعدادهای برتر و نوجوان این جزیره، در دومین دوره مسابقات ۲۷ درجه استان هرمزگان که در اسفند ماه امسال برگزار شد، شرکت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا