اجتماعی

برگزاری جلسه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با هدف بهبود و ارتقای زیرساخت ها ایمنی جزیره

عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و محمدحسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور طی نشستی مشترک راهکارهای ارتقای زیرساخت های ایمنی جزیره قشم را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی طی این جلسه اظهار داشت: جزیره قشم به لحاظ دارا بودن شهرک های صنعتی، بنادر و اسکله ها و ظرفیت های مهم تجاری و اقتصادی نیازمند افزایش ایمنی است.

وی ادامه داد: در قشم شبکه مطلوبی از الزامات مدیریت بحران نداریم و بودجه دولتی هم برای بحران و ایمنی در این خصوص اختصاص نمی یابد.

پیغامی بیان داشت: در تلاش هستیم اقدامات مثبتی را در این حوزه صورت دهیم و بودجه نسبتا خوبی به حوزه مدیریت بحران و ایمنی اختصاص دادیم.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اما هنوز با استانداردهای کشور فاصله داریم و در این زمینه همراهی مدیریت بحران کشور ضروری است.

پیغامی تاکید کرد: استقرار ایستگاه آتش نشانی در بندر بهمن، ساخت شناور آتشخوار و پهپاد آتش نشان جهت ایمنی ساختمان ها و همچنین استقرار آمبولانس در بندر بهمن و تجهیز ناوگان امدادی از جمله اقدامات انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در حوزه جان، مال و سلامت مردم تلاش می کنیم، هر کاری که بتوانیم را به سرانجام برسد.

در ادامه این جلسه رییس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: قشم منطقه بسیار ارزشمندی است به لحاظ استراتژیک برای کشور است و با توجه به صحبت های ارزشمند مقام معظم رهبری در حوزه تجارت دریایی، اهمیت قشم دوچندان شده است.

محمدحسن نامی ادامه داد: جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران است و در نگاه مدیریت بحران کشور این منطقه جایگاه ویژه دارد و توسعه قشم نیازمند ارتقای ایمنی است و ما در مجموعه مدیریت بحران شما را همراهی می کنیم.

در بخش دیگری از این جلسه، مدیر بحران، ایمنی و پدافندغیرعامل سازمان بیان داشت: مدیرعامل سارمان دغدغه بسیاری در حوزه ایمنی دارند و این ارزشمند است و در همین راستا از سازمان مدیریت بحران کشور درخواست داریم حداکثر همکاری را برای خرید تجهیزات جهت ایمنی مردم با ما داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا