آخرین خبرهااجتماعی نماینده اصحاب رسانه قشم:

آموزش و حذف وظایف زاید، مهمترین عوامل توفیق روابط عمومی ها است

نماینده اصحاب رسانه شهرستان قشم گفت: مدیران اگر می خواهند مسئولین روابط عمومی شان حقیقتا پلی بین اداره با رسانه و مردم باشند می بایست آموزش و حذف وظایف زاید را بعنوان مهمترین عوامل موفقیت آنان مدنظر قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، نصیر عالیخانی شبنه شب در آئین تجلیل از روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان قشم اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در حوزه روابط عمومی ضرورتی انکار ناپذیر است.

عالیخانی با تاکید بر لزوم تقویت سواد رسانه ای مسئولین روابط عمومی، تصریح کرد: فراگیری مهارت های رسانه ای گامی موثر در راستای دستیابی به درکی صحیح از مفهوم خبر و فراهم آمدن توان عملیاتی سازی استراتژی های رسانه ای برای تبیین دستاوردهای ادارات و مدیران می باشد.

وی افزود: در شرایط موجود جمع کثیری از روابط عمومی های شهرستان را افرادی تشکیل می دهند که چندین پست سازمانی را توأمان عهده دار بوده و این مسئله ناکامی آنان در انجام رسالت های رسانه ای و تبیین گری دستاوردهای ادارت را به ارمغان خواهد آورد.

نماینده اصحاب رسانه قشم در تشریح عوامل توفیق روابط عمومی ها بیان کرد: اگر می خواهیم از روابط عمومی هایی موفق برخوردار باشیم که حقیقتا پلی بین مجموعه با رسانه ها و مردم باشند می بایست علاوه بر حذف وظایف زاید از دوش آنان، آموزش های ضمن خدمت را بطور ویژه مد نظر قرار داد.

عالیخانی اضافه کرد: فراگیری تکنیک ها خبری، روش ها مصاحبه خبری، گردآوری اخبار و نشر به هنگام در رسانه های مختلف از دیگر عوامل موفقیت مسئولین روابط عمومی است که می تواند به ارتقاء جایگاه مدیران نیز بیانجامد.

وی اطلاع رسانی دستاوردهای ادارات و نهادها در فضای مجازی و نشریات را از نیازهای روز جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: امید است با نگرشی صحیح به کارکردهای روابط عمومی، مسائل آموزشی در این حوزه از توجهی خاص برخوردار شوند و بتوان از ظرفیت های شهرستان برای انعکاس مطلوب خدمات نظام و کارگزاران آن بهره برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا